Najczęściej zadawane pytania

1.ProfiBiznes ogólnie

P: Co to jest ProfiBiznes?

O: ProfiBiznes jest oprogramowaniem wspomagającym sprzedaż i gospodarkę magazynową ukierunkowanym na specyficzne wymagania branży motoryzacyjnej. Koncepcja i projekt aplikacji powstała w firmie działającej i odnoszącej sukcesy na rynku motoryzacyjnym, gwarantuje to idealne dopasowanie do potrzeb sklepu lub hurtowni motoryzacyjnej. Oprogramowanie bazuje na najnowocześniejszych rozwiązaniach informatycznych.

P: Czy dostępna jest wersja demonstracyjna programu?

O: Tak, udostępniamy pakiet instalacyjny demonstracyjnej wersji końcówki programu, która łączy się z demonstracyjnym serwerem w naszej firmie. Dane dostępowe do serwera przydzielamy indywidualnie zainteresowanym osobom.

P: Czy ProfiBiznes jest samodzielną aplikacją, czy współpracuje z innymi programami?

O: ProfiBiznes może działać jako niezależny system wspomagania sprzedaży, jednak jego najistotniejszą cechą jest współpraca z całą infrastrukturą informatyczną, stworzoną zgodnie z najnowszymi trendami. Współpraca ta umożliwia automatyzację, i usprawnienie sprzedaży na wszystkich poziomach dystrybucji części samochodowych, począwszy od warsztatu samochodowego poprzez sklep, hurtownię, a skończywszy na dystrybutorze i producencie.
Użytkownik ProfiBiznesu uzyskuje dostęp do wszystkich elementów tej infrastruktury.

P: Jakie są różnice pomiędzy ProfiBiznesem, a innymi rozwiązaniami informatycznych systemów wspomagania sprzedaży?

O: Najistotniejszą różnicą jest ukierunkowanie funkcjonalności systemu na specyficzne wymagania branży motoryzacyjnej, a więc rozbudowany system zamienników, możliwość wyszukiwania towaru według charakterystycznych dla części samochodowych właściwości, współpraca z katalogiem ProfiAuto z zaimplementowaną bazą TecDoc.

P: W jaki sposób producent wspiera użytkowników w trakcie eksploatacji oprogramowania?

O: W ramach umowy zapewniamy pomoc techniczną w trakcie całego okresu trwania umowy.

P: Czy dostępne są materiały szkoleniowe do obsługi programu?

O: Tak, udostępniamy na stronie internetowej obszerna instrukcję obsługi aplikacji.

P: Czy ProfiBiznes umożliwia obsługę wielooddziałową?

O: Tak, w systemie standardowo przewidziano pracę w kilku filiach z dowolna ilością magazynów.

P: Czy aplikacja umożliwia wykonywanie analiz i raportów?

O: ProfiBiznes posiada rozbudowany zestaw analiz i raportów pozwalający na kontrolę wszelakich aspektów funkcjonowania firmy. Ponadto istnieje możliwość zautomatyzowania wielu czynności na podstawie wyników analiz.

P: Czy program posiada obsługę rozrachunków firmy?

O: Tak, poprzez moduł kasowy oraz moduły wierzytelności i zobowiązań możliwa jest kontrola bieżącej sytuacji finansów firmy.

P: Czy aplikacja umożliwia obsługę lokalizacji towarów w magazynie.

O: Tak, każda pozycja w kartotece towarów może mieć przypisaną lokalizację w magazynie. System lokalizacji ustalany jest według wymagań użytkownika.

2.ProfiBiznes technicznie

P: Jaka jest architektura ProfiBiznesu?

O: System ProfiBiznes pracuje w architekturze serwer-klient, oznacza to, że dane udostępniane są poprzez silnik baz danych, a obsługa odbywa się na końcówkach programu.

P: Dlaczego w ProfiBiznesie dane udostępniane są poprzez silnik baz danych?

O: Rozwiązanie to zwiększa bezpieczeństwo danych, jak również sprawność całego systemu.

P: Jaki silnik baz danych zastosowano w ProfiBiznesie?

O: Dane ProfiBiznesu obsługiwane są poprzez serwer baz danych firmy PostgreSQL

P: Jakie są wymagania sprzętowe ProfiBiznesu?

O: Serwer baz danych powinien zapewnić prawidłowe działanie bazy PostgreSQL, oraz zapewniać bezpieczeństwo danych od strony fizycznej.

P: Jakie są wymagania co do oprogramowania systemowego, na jakich platformach działa ProfiBiznes?

O: Silnik bazy danych może działać pod kontrolą systemu z rodziny Windows Server 2012( lub nowszy ) lub pod kontrolą systemu Linux. Serwer webservice wymaga systemu Windows Server z IIS oraz platformą .NET 4 lub Linux z Apache i Mono. Końcówki programu mogą pracować pod kontrolą dowolnego systemu Windows z zainstalowanym .NET 4.

P: Czy do działania ProfiBiznesu wymagane jest posiadanie łącza internetowego?

O: Łącze internetowe konieczne jest do wykorzystania wszystkich funkcjonalności oprogramowania związanych z zamówieniami internetowymi, elektroniczną wymianą dokumentów, synchronizacją kartotek, cen czy pracą końcówek poza firmą. Dla pracy ProfiBiznesu bez włączania systemu firmy w zewnętrzną infrastrukturę, łącze internetowe nie jest wymagane.
Dla wsparcia technicznego ze strony producenta oprogramowania, wymagane jest łącze internetowe.

P: Jakie drukarki fiskalne współpracują z ProfiBiznesem?

O: ProfiBiznes posiada zaawansowany system zarządzania wydrukami, który współpracuje z drukarkami fiskalnymi POSNET, ELZAB i zgodnymi.

P: Czy możliwe jest przeniesienie danych z innych systemów informatycznych?

O: Przeniesienie danych z innych systemów wspomagania sprzedaży możliwe jest bezpośrednio w programie poprzez moduł import-eksport, oraz poprzez dokumenty bilansu otwarcia. Przeniesieniu podlegają kartoteki kontrahentów, towarowe, stany magazynowe.

P: Czy ProfiBiznes umożliwia przyjmowanie dokumentów w postaci elektronicznej?

O: Tak, w przypadku włączenia ProfiBiznesu do struktury informatycznej Moto-Profilu obieg dokumentów odbywa się automatycznie. W przypadku dokumentów spoza tej struktury dokumenty importujemy za pomocą formatu wymiany danych CSV.

Zalogowany użytkownik otrzyma dostęp do listy zmian wprowadzanych podczas aktualizacji oprogramowania. Lista zmian dostępna jest z poziomu górnego menu.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem