Jedna z cech, która wyróżnia ProfiBiznes jest indywidualne podejście do procesu sprzedaży klientowi detalicznemu, który to proces realnie różni się od procedur sprzedaży klientowi hurtowemu.
Koszyk jest unikalną funkcją programu, pozwalającą na rozpoczęcie procesu sprzedaży już na etapie wstępnego zapytania klienta o towar. Dzięki temu sprzedawca w momencie doboru części, sprawdzenia ceny czy sprawdzenia dostępności towaru tworzy realną listę zakupów klienta. Towary w koszyku mogą być w dowolnym momencie dodawane, usuwane, zamiennikowane i dopiero po ostatecznych ustaleniach z klientem zapada decyzja o sprzedaży, na tym etapie sprzedawca posiada jeszcze możliwość wyboru rodzaju dokumentu sprzedaży i kontrahenta.
Takie podejście do procesu sprzedaży w znacznym stopniu skraca czas obsługi klienta, jak również gwarantuje możliwość natychmiastowego udzielenia informacji dowolnemu klientowi.
Aplikacja pozwala na dokonywanie rezerwacji towarów dla konkretnego kontrahenta. Towary zarezerwowane nie mogą być sprzedawane innym kontrahentom, co pozwala uniknąć sytuacji braku dostępności towaru dla obsługiwanych kontrahentów, jak również pozwala przewidywać z wyprzedzeniem konieczność zamówienia towarów.
Rezerwacje zwykłe
Rezerwując posiadany na stanie towar dla kontrahenta, zapewniamy stuprocentowe zakończenie procesu sprzedaży sukcesem, jednocześnie posiadamy możliwość zapewnienia stałych niezerowych stanów dobrze rotujących towarów.
Rezerwacje oczekujące
Towary o stanach zerowych również mogą być zarezerwowane dla kontrahenta, umożliwia to na znaczne skrócenie czasu od momentu złożenia zamówienia towaru przez kontrahenta do zakończenia procesu sprzedaży.
Rezerwacje internetowe
ProfiBiznes w pełni automatyzuje obsługę sprzedaży internetowej. Zarejestrowani kontrahenci mogą dokonywać za pośrednictwem Internetu rezerwacji oferowanych towarów. System sam potwierdza rezerwacje dla towarów będących na stanie magazynowym, oraz dla towarów ze stanem zerowym dostępnych u dostawcy po wysłaniu i potwierdzeniu zamówienia u dostawcy.
ProfiBiznes pozwala na całkowite ustandaryzowanie obiegu dokumentów WZ w firmie, przez to znacznie usprawniając proces wydawania towaru z magazynu. Dokumenty WZ mogą być tworzone na podstawie istniejących rezerwacji, lub bezpośrednio w trakcie procesu sprzedaży. Dzięki zaawansowanemu systemowi zarządzania wydrukiem obieg dokumentów WZ, niezależnie, na którym stanowisku zostały stworzone zawsze będzie przebiegał zgodnie z założonym standardem.
Podobnie jak w przypadku dokumentów WZ, obieg dokumentów sprzedaży jest w dużym stopniu kontrolowany przez ProfiBiznes. Samo tworzenie dokumentów sprzedażowych, czy to faktur czy paragonów jest maksymalnie uproszczone i elastyczne, tak, aby użytkownik na każdym etapie ich przygotowywania, do momentu fiskalizacji miał możliwość łatwej modyfikacji wszystkich składników dokumentu.
ProfiBiznes współpracuje z drukarkami fiskalnymi Posnet i zgodnymi, oraz drukarkami Elzab.
W obecnych czasach, kiedy utrzymanie płynności finansowej firmy staje się coraz bardziej wymagającym wyzwaniem, istotną role w firmie stanowi kontrola i obsługa wierzytelności i zobowiązań. ProfiBiznes umożliwia pełną kontrolę zarówno wierzytelności jak i zobowiązań firmy, na każdym ich etapie, począwszy od powstania, poprzez obsługę, aż do momentu spłaty.
Użytkownik w każdym momencie posiada komplet informacji dotyczących stanu finansów firmy.
ProfiBiznes umożliwia, w sposób łatwy i bezpieczny, prowadzenie sprzedaży towarów przez Internet, w dużym stopniu automatyzując cały proces sprzedaży, tworzenia dokumentów oraz dystrybucji sprzedawanych towarów.
Współpracując z jednym z najbardziej zaawansowanych na rynku katalogów części zamiennych On-line do samochodów, ProfiBiznes oprócz udostępnienia internetowego kanału sprzedaży, pozwala na eliminację dużej ilości pomyłek wynikających z błędnego doboru części, jednocześnie dostarczając zarejestrowanym odbiorcom potężne narzędzie doboru części zamiennych oraz bazę wiedzy o pojazdach bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej klienta.
Współpracując z jednym z najbardziej zaawansowanych na rynku katalogów części zamiennych do samochodów, ProfiBiznes oprócz udostępnienia internetowego kanału sprzedaży, pozwala na eliminację dużej ilości pomyłek wynikających z błędnego doboru części, jednocześnie dostarczając zarejestrowanym odbiorcom potężne narzędzie doboru części zamiennych oraz bazę wiedzy o pojazdach.
Odbiorcy, którzy nie wymagają zaawansowanych funkcjonalności udostępnianych przez system zamówień poprzez współpracujące z ProfiBiznes MotoCzęści, mogą dokonywać zamówień przez MotoOfertę, program udostępniający aktualną ofertę towarową.
Jedną z najbardziej rozwiniętych funkcjonalności ProfiBiznesu jest możliwość składania automatycznych zamówień towarów niedostępnych na magazynie bezpośrednio u dostawcy, a następnie potwierdzania zamówienia kontrahentowi.
Oprogramowanie posiada możliwość automatycznego generowania i drukowania dokumentów kasowych na podstawie wystawionych dokumentów sprzedaży. Zaś dzięki rozbudowanemu systemowi zarządzania wydrukiem, wszystkie dokumenty drukowane są w odpowiednich lokalizacjach, niezależnie od miejsca tworzenia dokumentu.
Osoby z nadanymi odpowiednimi uprawnieniami mogą, niezależnie od wystawionych dokumentów sprzedaży, tworzyć dokumenty kasowe.
Użytkownik może w każdym momencie wykonywać raporty kasowe, kontrolować stan kasy, dokonywać raportów otwarcia i zamknięcia kasy.
Dzięki rejestracji wszelkich zdarzeń i operacji w programie, oraz rozbudowanemu systemowi uprawnień wszelkie rozliczenia kasowe rozbite są na poszczególne osoby obsługujące kasę.
Kartoteka towarowa oprócz podstawowych informacji o produkcie obsługuje szereg rozszerzonych właściwości związanych z towarem branży motoryzacyjnej. W szczególności, co często ma miejsce w motoryzacji, dowolną ilość numerów i symboli powiązanych z częścią zamienną.
Aplikacja, już w momencie oferowania produktu klientowi, umożliwia na bieżąco kontrolę dostępności towarów zamiennych, cały proces nie wymaga praktycznie jakichkolwiek czynności dodatkowych.
Oprócz wbudowanych zamienników automatycznych, użytkownik w trakcie eksploatacji ma możliwość definiowania wzajemnych powiązań pomiędzy oferowanymi produktami. Oprogramowanie obsługuje zarówno zamienniki dwukierunkowe, jak i jednokierunkowe.
Dzięki integracji z MotoCzęściami użytkownik na każdym etapie pracy ma dostęp do jednej z najbardziej rozbudowanych baz wiedzy o podzespołach samochodowych. Obydwie aplikacje współpracują ze sobą dwukierunkowo, a więc użytkownik może sprawdzić dane o towarze ze swojego magazynu w MotoCzęściach, i sprawdzić dostępność wyszukanego produktu w MotoCzęściach na stanie swojego magazynu.
Kartoteka towarowa może być synchronizowana w tle, zgodnie z zadanymi regułami, z kartoteka dostawcy, dzięki takiemu rozwiązaniu w momencie wprowadzenia nowej pozycji, czy linii do oferty dostawcy, od razu posiada wszystkie informacje w swojej kartotece towarowej łącznie z ewentualnym zamiennikowaniem.
System ProfiBiznesu zapewnia ciągle aktualną ofertę handlowa dla wszystkich zarejestrowanych kontrahentów.
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce.